2012年5月4日 星期五

好好好好好朋友設計概念實踐延伸記


一直好想好想將我呢位朋友既傑作公諸於世。

 佢既設計係我眼中獨一無二,一個字「」!!!

先俾大家睇下佢既好拍檔修改做出嚟實踐作品!

(都係好靚!!!)


要睇快D啦,春去夏來,又有新一款設計,係銅鑼灣恩平道嘉蘭中心(以前agne's b餐廳角位) 







跟住係銅鑼灣另一處,又見到類似概念既設計。


我好傻氣同細妹講:「有人抄左XX概念啊!!!」



細妹話:「你唔俾人地都係同時諗到架!」











諗諗下,都有呢個可能性!







不過,我主觀地認為都係我好好好好好好XX朋友既概念。





實在忍唔住要俾大家睇下最初個作品幅概念圖,勁狂野,咁多款我最鐘意佢既概念,雖然呢個概念最終無出街,但係我眼中最原先既概念就係佢!!!!!!

(其實幸福未必必然,我地身邊好多野,都係有一班人默默耕耘創造、改進、實踐、延伸出嚟,要向佢地致敬!!!)


(當然我最想大家知道我個好好好好好既朋友,勁勁勁!!!!嘻嘻!!)

沒有留言:

張貼留言